INSTANT KARMA

We All Shine On

WOMAN

ウーマン ジョン・レノン

意訳

 

Woman I can hardly express

うまく気持ちを言葉にできない

 

My mixed emotions at my thoughtlessness

思慮に欠ける自分の入り混じった感情を

 

After all I'm forever in your debt

結局のところ 僕は君に永遠の借りがあるんだ

 

And woman I will try to express

何とか伝えようとしてみるよ

 

My inner feelings and thankfulness

僕の内なる感情と感謝の気持ちを

 

For showing me the meaning of success

なぜなら君は僕に成功の意味を教えてくれたから

 

Woman I know you understand

君なら分かってくれると思う

 

The little child inside of the man

男の内側には小さな子供がいることを

 

Please remember my life is in your hands

忘れないでほしい 僕の人生は君の手の内にある

 

And woman hold me close to your heart

君のハートの親密なところに僕を抱いてほしい

 

However distant don't keep us apart

どんなに離れていても僕たちを分かつことはできない

 

After all it is written in the stars

結局のところそれは星の中に書かれているから

 

Woman please let me explain

どうか説明させておくれ

 

I never meant to cause you sorrow or pain

けっして君に悲しみや苦痛を与えるつもりはなかった

 

So let me tell you again and again and again

だから僕は何度も何度も何度も君に言うよ

 

I love you,Now and forever

君を愛している 今もこれからもずっと

youtu.be