INSTANT KARMA

We All Shine On

TWICEで一番好きな曲の一つ「タートル(亀)」をミイヒが歌ってくれたので冬眠から目覚めた

youtu.be

At first, I didn’t feel anything
Every day, we argued
But I guess we didn’t hate each other
Sometimes, when you stare at me
I’m afraid things’ll get awkward
So I just stare at the floor

I know you like me
But did you know?
I think I like you a little more
I mean it, my heart goes faster than you
Oh no Oh no Oh no, always

Always by my side
Will you stay?
Who cares if you’re slow?
I’ll wait for you

My heart grows like a balloon
I’m afraid it’ll burst
My heart keeps doing that
Whenever I see you

Like the hare and tortoise

You look even more handsome these days
Whenever you don’t call me
I get upset for no reason
Am I being too forward?
Whenever I feel impatient
I keep whining for no reason

 

I know you like me
But did you know?
I think I like you a little more
I mean it, my heart goes faster than you
Oh no Oh no Oh no, always

Always by my side
Will you stay?
Who cares if you’re slow?
I’ll wait for you

My heart grows like a balloon
I’m afraid it’ll burst
My heart keeps doing that
Whenever I see you

I’m in love with you
Please hurry
There’s so much we have to do

Always by my side
Will you stay?
Who cares if you’re slow?
I’ll wait for you

My heart grows like a balloon
I’m afraid it’ll burst
My heart keeps doing that
Whenever I see you

My heart always goes ahead
Like the hare and tortoise

 

最初は何も感じなかったのに
毎日、私たちは言い争いました
でもお互い嫌いじゃなかったと思う
時々、あなたが私を見つめるとき
事態がおかしくなりそうで怖い
だから私はただ床を見つめる

好きなんでしょ
でも、知ってた?
もう少し好きになった気がする
つまり、私の心はあなたよりも早く進んでいるの
Oh no Oh no Oh no、いつも

いつも私の側にいてくれる
あなたが遅くても気にしないから
あなたを待ってる

私の心は風船のように大きくなる
破裂しそうで怖い
私の心はそうし続ける
あなたを見るたびに

ウサギとカメみたいに

最近はさらにハンサムに見えますね
あなたが私に電話しないときはいつでも
理由もなくイライラしてしまう
私は前向きすぎるでしょうか?
焦りを感じるたびに
理由もなく泣き言を言い続ける

好きなんでしょ
でも、知ってた?
もう少し好きになった気がする
つまり、私の心はあなたよりも早く進んでいるの
Oh no Oh no Oh no、いつも

いつも私の側にいてくれる
あなたが遅くても気にしない
私はあなたを待ってる

私の心は風船のように大きくなる
破裂しそうで怖い
私の心はそうし続ける
あなたを見るたびに

私はあなたに恋をしています
急いでください
やらなければならないことがたくさんあります

いつも私の側で
滞在しますか?
あなたが遅くても誰が気にしますか?
私はあなたを待ってます

私の心は風船のように大きくなります
破裂しそうで怖い
私の心はそうし続ける
あなたを見るたびに

私の心はいつも先を行く
ウサギとカメみたいに

 

wellwellwell.hatenablog.com